Samen grenzen verleggen hebben deze twee deelnemers gedacht, barrières geslecht meer mogelijk dan gedacht. Het gebied rondom de Rotte is het terrein voor recreatieve ondernemers. De Outdoor Valley onderneming ziet nieuwe kansen voor ondernemers en gebruikers in het gebied . In een gezamenlijke inspanning hebben vertegenwoordigers van Outdoor Valley, de Fabrique en b2ontwerpstudio een concept bedacht het merk de Rotte te versterken en de droge en natte infrastructuur te verbeteren. De Rotte wordt als levensader voor de recreatie gezien maar ook als een barrière tussen het verstedelijkte oostelijk en landschappelijke westelijk deel, geografisch en marketingtechnisch kan je het westelijk deel als achtertuin zien van Rotterdam maar ook van de omliggende dorpskernen van Zoetermeer, Moerkapelle,Bleiswijk, Zevenhuizen en Bergschenhoek, stuk voor stuk sleutelzones voor ondernemers in de horeca en recreatie.

Inleidende presentatie workshop met Ondernemersvereniging en stichting plezier rivier de Rotte

  • Project type: Onderzoek
  • In opdracht van: Outdoor Valley onderneming
  • Project jaar: 2015